söndag 2 januari 2011

Vårt firande!

Vi hade en underbar kväll med god mat och lekar av alla slag! Jag dukade med Måsen servisen, Intremezzo glas och kusinen toppade med vackra Anemoner på bordet. Vid tolvslaget gick vi ut och sköt smällare. Sambon var lite orolig då vi bor ganska centralt att vi inte fick göra det, men jag tror minsann alla grannar var ute och smällde för fullt! Kvällen blev lång och våra gäster började dra sig hemåt vid tre tiden på natten.





Kanske blev inte de sista två dagarna innan arbetet börjar igen de bästa (har varit såååå seg!) men jag känner mig ändå laddad för att gå till jobbet igen!

Kram IDA




4 kommentarer:

  1. Vilket vackert bord det ser verkligen festligt ut. Visst är det skönt att vara ledig och då har man laddat batterierna inför arbetet. Jag börjar på fredag med studiedag.

    SvaraRadera
  2. Åh så fint och sååå mysigt! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig en God Fortsättning på det nya året!

    Vad mysigt det ser ut!
    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vad fint ni har det hemma och många härliga bilder!
    Gott nytt år!
    Annika.

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA