söndag 11 december 2011

Det närmar sig

Nu är det bara dagar kvar tills vi åker! Det ska bli sååå skönt, men jag ängslas lite över om vi har ordnat allt. Det är en hel del papper som ska med bl.a. ett tillfälligt VISA för att ta sig in i USA.
Helgen har varit lugn. Jag var med mormor och syster i Kumla igår och fikade på ett mysigt fik, Till Salu heter det. Idag har jag varit på tvåårskalas och sambon har jobbat.





Lite nytt utanför, inspirerad av Leila ;)
Nu blir det inga mer inlägg innan semestern, ha det bra så hörs vi när vi kommer hem!

Kram IDA

5 kommentarer:

  1. Vad kul att du ville vara med och fira min blogg! Lycka till och ha en fin resa!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefina kransar & juldekorationer! Inspirerad av Leila, från julprogrammen? Blev lite nyfiken!
    Har du kikat på hennes hemsida på pyssel & trix?
    mvh Therese Heden Olmbro

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en toppenresa och en bra semester!! God jul!!

    Kraam sanne

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en fantastisk resa och en riktigt god jul. Ska bli kul att höra om resan när du kommer tillbaks. Njut till fullo och ta till vara på tiden :o) (jo, lite avis är jag allt ;o))

    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA