lördag 5 januari 2013

Väntans tider

Ja, nu är man i väntans tider. Snart e det dax för ett nytt liv att presentera sig. Nu börjar jag verkligen förstå att snart kommer det en bebis. Visserligen även mycket oro över att allt ska gå bra och att bebisen ska må bra! Jag mår bra, men har lite svårare att sova om nätterna. Lite svårare att gå också. Idag hämtades vagnen och rummet är nästan klart. Konstigt, men jag vill att så mycket som möjligt är ordnat innan. Tiden efter har man liksom inte koll på.



När vi hämtade barnvagnen i Kumla stannade vi även till hos syrran och C som har blivit med hundvalp igår! Världens gulligaste Allie! Tre månader gammal Beagle och bebisens första kusin ;)


Kram IDA


3 kommentarer:

  1. Åh, så fint rum!
    Jag känner igen känslan av att vilja få iordning innan. Jag blev helt renoveringstokig de sista månaderna. Lite som fåglarna...bobyggande :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vad jättefint du gjort för lilla bebisen, såååå himla mysigt!!!! Förstår att du vill ha allt i ordning:)))) Och vilken söt liten vovsing!!!

    Stööööörsta kraaaamen aka

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA