tisdag 3 februari 2009

East West


Idag var det möte på USÖ på eftermiddagen, så mina kollegor och jag beslutade oss för att käka lunch i stan!

Hummm... Vart ska man då äta? Det finns ju många ställen att välja på och det är inte alltid vi tre är sugna på samma sak! P kom på att sushi är ju gott och E hade aldrig provat det tidigare. Jag har prövat en gång och blev inte helt förtjust, men vi sa till varandra att det kanske är som med vin, man måste lära sig att tycka om det :)

Vi åkte till East West som sägs vara en av Sveriges bästa sushi resturanger. Det fanns många olika Nigiri och Urumaki att välja på (mitt urval syns på bilden). E blev glatt överraskad över smaken och kunde tänka sig att pröva sushi igen. Mitt största problem var att få upp maten med pinnarna och det tog liksom bort lite av aptiten!

4 kommentarer:

  1. Mumsa...det ser underbart gott ut! Själv älskar jag Sushi, men det stämmer att det är en vanesak, första gångerna var jag inte alls speciellt förtjust i det.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig ätit sushi, så jag antar att jag har gått miste om något... Måste ändra på den saken! Ser ju vääääldigt mumsigt ut!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Haha Lisbeths mat är alltid bäst i test=)
    /Maria

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA