lördag 7 februari 2009

Tak


Nu har jag just kommit hem från att ha städat efter hantverkarna ytterligare en vecka. Jag hade som tur var gjort lite köttfärssås igårkväll som jag slängde i mig för jag var så hungrig.

Det är inte lätt med renovering. Som tur är ställer hela släkten upp för oss så allt känns lättare. Idag var kusinen där och hjälpe H att sätta upp väv i taken, det gjorde skillnad! Mamma och mormor kom förbi med lite god fika också.

Ikväll blir det melodifestival, men för första gången på många år så har jag ingen koll på vem som är med. Åker kanske en sväng till F och A och deras lilla flicka eftersom sambon jobbar.

2 kommentarer:

  1. Mesta tiden gick åt till att stödja plankan???
    Fick du skavsår i örona Ida??När de där två sätter igång går inga öron säkra!!
    /Tommy,Robert och Maria

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA