fredag 29 oktober 2010

Halloween

Två pojkar i äldre tonåren har just spökat ut sig för att gå på Halloween party. Jag fick den stora äran att lägga svart ögonskugga runt ögonhålorna och tipsa om hur man målar på kajal. De ser ganska skräckinjagande ut faktiskt....haha.
Här hemma kommer vi ta det lugnt. Sambon är och tränar och jag softar framför TV:n och har inte planerat annat än det för resten av kvällen. 
En annan sak som jag måste berätta är att jag har börjat sticka! Jag såg en tröja i förra numret av Lantliv som jag så gärna ville ha så jag tänkte prova att göra det själv. Blir det resultat så ska jag visa!


Annars knep och knåpade jag ihop denna bild häromkvällen.

IDA

3 kommentarer:

  1. Kul med Halloween brukar själv ha pumpa och lite god mat.
    Sticka har jag inte gjort på flera år. Hoppas att du visar resultatet så kanske jag blir inspirerad.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Hej Ida

    Vad roligt att du planerar en tripp till julmarknaden. Välkommen! Hojta till snälla du, det är så kul att 'få ansikte' på andra bloggare.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Lycka till med stickandet!
    Åh, vad man har sett mycket snyggt
    att sticka själv genom åren...
    ...själv är jag oduglig på det!
    Virkning går bättre...
    Ha det fint!
    Kram Nina

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA