tisdag 19 oktober 2010

Lite mer inköp

Ja, mer inrednings inköp blev det igår! Känner att jag måste hejda mig, men jag kom in i ett sådant flow! Först till Kumla och Ruma lagerbutik, där fyndade jag en stor kruka i betong med fat på små ben. 
Sedan av en händelse gick jag in på.... heter det Klädlagret? I Marieberg iallafall.... Där hittade jag en fågelbur och ett stort hus i zink. Sedan gick jag vidare till Sommarlagret och hittade en byrå med massor av smålådor som kommer att passa perfekt i hallen. Tyvärr har jag inte hunnit att ta några bilder på mina fynd, men de kommer att dyka upp allt eftersom kan jag lova!

IDA

1 kommentar:

  1. men oj vilka fina fynd du har gjort, kanske du visar någon dag?
    Du undrade om jag visste om mina handgjorda koppar fanns i Öre bro och jag har ingen aning jag köpte mina i Falun. Kram på dig/INgela.

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA