fredag 1 oktober 2010

Livet är åter ljusare


Jag börjar känna mig bättre!!

Sköööönt då jag tycker att livet är bra långtråkigt för tillfället. Jag var ute första gången på flera dagar igår och inhandlade lite höstblommor på Blomsterlandet, där jag för övrigt har blivit stamkund! Jag tycker om att gå runt bland blommorna och ha förhoppningen om att mina blommor hemma trivs lika bra som där!

Så här fint blev det i uterummet! Synd bara att vi inte sitter där så mycket just nu, drömmer om en inglasad uteplats men det kan man inte diskutera med sambon om för tillfället då prio ett för honom är värme aggregat. Naturligtvis även framsidan där vi väntar på nytt räcke och nya grindar!


Men visst var även vårblommorna vackra!

IDA

1 kommentar:

  1. Så härligt fint du har det! Det känns alltid så levande när man har mycket blommor.
    Hälsn. Mariette

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA