måndag 22 november 2010

Åhhh, vad härligt det var!

Ja, Göteborg var häärligt!
Det började med att vi kom till hotellet och checkade in i en Junior svit, detta för att de hade dubbelbokat oss, men det tackar man ju för. Sedan gick vi och åt en god lunch och tog en tur på stan. Vi åkte spårvagn till Liseberg och när vi kom fram var det en kö längre än vad det brukar vara på sommaren när jag har varit där. Väl inne var det julstämning till tusen. Vi satte oss på Taubs café och jag tog en Irish coffey...mums!
På kvällen rekommenderade hotellet oss en restaurang som slutade med tio rätter!! Ack så dyr nota, men absolut det godaste jag ätit i mitt liv La Cucina Italiana
Dagen efter var vi på sparlåga, men jag fick med mig lite pyssel hem ändå.

Utsikten från hotellet

Utanför ingången

Väl inne

Underbart!!
IDA






3 kommentarer:

  1. Härlig helg!
    Sen måste jag ju bara kommentera dina akvareller. Så fina!
    Kram från Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Åhhh...så härligt att komma iväg så där på nåt mysigt!
    Tack för din hälsning hos mig! :o)
    Nu har vi vinter i Närke....burr!
    Ha det gott!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut och vilken middag det låter som ni ätit mums.
    Att åka iväg och bara vara två det är så härligt. Ha en bra vecka.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA