lördag 27 november 2010

Tomtar vart än jag ser...

Idag är det en slö dag. Jag hade några vänner på besök igår kväll och kanske (men bara kanske) blev det lite för mycket vin. Vi hade det trevligt iallafall och klockan blev mycket innan jag kom i säng. Jag vet inte om det är att man har blivit äldre som gör att det räcker att vara vaken för länge så är dagen efter förstörd.... Orkar liksom inte något idag känns det som, men tog ändå en liten tur till Bra & Begagnat med bästaste vännen hihi.
Nu blir det dock en kopp te i soffan ni ser på bilden och nya Drömhem och Lantliv......myyys.


Kram IDA

2 kommentarer:

  1. Du vad skönt att sitta och mysa lite idag och drömhem är ju aldrig fel. Vilken fin adventsljusstake du har gjort jag gillar när det är siffror på.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. hej ida, vad mysigt med en slappardag, behövs för att ladda om! verkligen fint har du det, myspys stämning!

    du frågade om tips till saker i buren, lägg en slinga i så här års det är såååååå fint!
    må bäst, varmkram lotten

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA