lördag 18 december 2010

Kristall lampa

Denna lampa lämnade sambons föräldrar kvar när de flyttade. Det ska vara en handblåst kristall lampa från Orrefors vad vi har fått höra. Först tyckte jag att den var lite o traditionell, men nu älskar jag den! Idag har vi äntligen fixat så att alla lampor i den lyser också efter att den endast har haft två fungerande lampor i ett år! Hurm, jaja....
Annars har vi städat inför det stundande kalaset imorgon för min älskling som fyller år! 


Grattis älskling!
Kram IDA

4 kommentarer:

  1. Kristallampor kan man aldrig få för mycket av. Din var jättefin. Jag har en över matbordet och var faktiskt idag och tittade på en som skulle passa fint i hallen.Ha ett bra kalas.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Åh, Så fin den var!
    Hoppas att Ni får en Trevlig dag!

    Julkramar till dig/ Therese

    SvaraRadera
  3. Heeeelt underbar kristallampa...
    skulle vara jätteglad om jag hade en sån...
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, det ska jag göra!
    Det är världens oväder här.

    Ha en härlig måndag! Snart kommer tomten ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA