måndag 21 februari 2011

I mitt skåp

Huu, har inte mått så bra på ett par dagar, men börjar känna mig bättre.
 I lördags stod jag, mamma och syrran på loppis i Örebro Golfhall. Det är spännande vilka människor man träffar där och hur mycket man kan PRUTA? Kostar en sak 5 kr så ska det prutas till 2,50!!! Heeelt sjukt. Jag hade inte så mycket att sälja, men syrran sålde kläder för ca 2000 kr tror jag. Då kan man ju räkna ut hur mycket gamla kläder hon sålde haha...
Med mig hem fick jag ett skåp (som kommer hamna i T´s rum) och en fin plåtburk. I mitt andra skåp som redan är fyllt har jag detta......




Ha en underbar vecka!
IDA





4 kommentarer:

  1. Kul att nån annan vill köpa det man tröttnat på!

    Har inte varit på den loppisen än, så nu är det hög tid tycker jag:)
    Fina saker du har i skåpet, gillar de vita skålarna på fot:)
    O hela skåpet är ju snyggt:)

    Hoppas vi får se dina fynd:)

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Fint skåp du fått tag på! Med lite tur kan man fynda en hel del. En hel del fina saker hade du i skåpet också... Har varit på jakt efter ett sånt gammalt trämått som du har :)
    Må så gott!/ Mariette

    SvaraRadera
  3. Åh loppis är så kul, men jag har aldrig stått på någon. Kanske man borde så man blev av med lite överflöd..
    Ha en fin tisdag!
    Kram F

    SvaraRadera
  4. Åh va kul att stå på loppis min dotter och jag gjorde det för några år sedan och det var jättekul med alla som pratade och handlade.
    Skåpet som du visar liknar ett som vi köpt alldeles nyligen som ska stå i nya köket.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA