söndag 29 maj 2011

Helgen

I helgen har jag haft det fullt upp! Igår var jag och vännen F till Västerås för att bli fotograferade på The Studio! Vi hade supertrevligt. Alla möjliga människor var där för att bli fotograferade. Lite jobbigt att stå framför en fotograf var det allt! 
När kvällen kom så var vi tjejer bjudna till H i Odensbacken. Hon bjöd på god buffé med vin och glass till efterätt...mums... Jag var inte hemma förrens sen natt. Det var så kul att träffa alla igen. Konstigt att det ska ta en sådan tid för alla att ses, men det är ju fullt ös hela dagarna med jobb, barn och hus! 
Idag var vi hos pappa och firade båda han och min bror D som även han fyllde i veckan!
Nu ska jag försöka vila lite de sista timmarna av helgen!



Här är ett par av bilderna :)

Kram IDA

3 kommentarer:

  1. Olala! Snygga bilder!
    Ha en fin söndag!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder!
    Låter som du haft en riktigt trevlig helg!
    Mariette

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Jättefina bilder blev det också! Låter som om ni hade en fin dag :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA