söndag 26 juni 2011

Underbar midsommar

Nu var det ett tag sedan jag skrev och det är fortfarande inte från vår egen dator utan från en lånad, men nu kan jag inte låta bli att blogga lite!
Jag har varit på Åland hela midsommarveckan med syster och kusiner med respektive. Vi har haft en underbar vecka med varierande väder och aktiviteter dagarna i ända.

Först en tur i den åländska skärgården



Sedan en tur till Kärringsund på Eckerö.


Minigolf i Mariehamn (jag och sambon vann!!)


Blomsterkransar binds av världens bästa florist och kusin.


Midsommarpuss på Jan Karls gåden



Dukat för fest!


Midsommarpojkar


Midsommarflickor



Hoppas att även Ni har haft en underbar midsommar!!

Kram IDA

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder man riktigt känner midsommarstämningen. Kul att fira midsommar på Åland.
    Hoppas att du har det bra i sommarvärmen.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Så härligt det verkar! Åland är verkligen fint.
    Ha det så bra!
    Mariette

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga midsommarbilder du bjuder på. Kul med midsommar på Åland. Ha nu en fin dag. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  4. Tack! Min midsommar har varit ljuvlig!! Det ser jag att din också har varit! Mysigt att få fira i skärgården..Ålands skärgård är såå vacker!!

    ha en bra dag!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för din hälsning! =)

    Er Ålandsresa verkar ha varit sååå fin! Ha en härlig dag! Kram Victoria

    SvaraRadera
  6. Vilka häääärliga bilder från ditt midsommarfirande!!! och så mysigt med bordet utomhus i det gröna! Ser ut som du haft det kanon!!!

    Stooooooooooooor kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Hej hopp!
    Kul att du hittade till mig :)
    ser ut som ni hade en mysig midsommar!
    Kram din namne

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA