lördag 20 augusti 2011

Första veckan

Nu har det dragit igång igen och första höstveckan är redan gjord! Förutom att börja arbeta igen så har jag varit på speedway!! Första gången på mycket länge och det var faktiskt ganska kul! 5076 personer på Sannahed utanför Kumla. Det kan man kalla stämning!

I onsdags firades lillasyster som fyllde 26 år! Av oss fick hon ett Yankee Candle, ljus som doftar underbart! Hon fick även ett läderarmband med text (Humanity) på som hon hade önskat sig.


Annars håller jag på och ändrar om i TV rummet lite. Jag vet inte riktigt, men jag vill nog byta ut både soffbord och TV bänk!! Jag vill ha lite känslan av ett uterum inne. Här är en liten glimt av hur jag har tänkt mig.





Ha en skön lördagskväll!
Kram IDA

5 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar, visst är det kul att ändra om. Vi verkar vara många som vill ändra hemma. Själv ska det med komma in en ny TV-bänk och nytt vitrinskåp. Hoppas snart :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter din syster fick. Är sådant som man själv vill ha och även ge.
    Spännande att följa när du gör om i TVrummet.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Ja, vilken fin idé, att ha uterummet inne. Väntar med spänning på hur det kommer att bli.
    Hoppas din syster hade en härlig födelsedag.
    Mariette

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill också göra såna fina kakfat som du gjort! Vad använder du för lim? Går det att handdiska dem utan att vara orolig?
    Gillar din blogg!

    SvaraRadera
  5. Stooort grattis till lillasyster!!! Så söta ni är båda två!!! Ska bli intressant att se vad du hittar på i TV-rummet! Fina bilder du visar så det kommer nog blir riktigt snyggt!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA