torsdag 11 augusti 2011

Fynden

Idag har varit en riktig slappardag. Jag har för den mesta delen suttit i trädgården och läst senaste numret av Lantliv...myyyys. Solen har varit framme och jag försöker sola ikapp bondbrännan som jag fick på Åland :).

Jag måste tillägga till förra inlägget att efter Helsingborg gjorde jag, syrran, mamma och mormor ett besök på Ullared! Killarna var dock inte lika entusiastiska över detta så de drog till stranden i Varberg. På Ullared kan man verkligen hitta allt man behöver (och inte behöver).
Buren inhandlades i en butik i Danmark.


Kram IDA



2 kommentarer:

  1. Åhh, så avis jag blir...blir också åka till Ullared snart!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Har aldrig själv varit i Ullared men jag förstår ju att man kan fynda...
    Du har gjort en hel del fynd!
    Kram
    Mariette

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA