söndag 28 augusti 2011

Goda vänner

I fredags var jag i Nora och firade H:s födelsedag! Tanken var att vi skulle ta oss upp till Nora marken, men vi var fyra tjejer som åt gott och pratade på ända in på småtimmarna så det blev inte av. Det var så trevligt att sitta ute på deras altan i värmen (som kom tillbaka). 

I går var vi till L i Borensberg och tittade på deras nya hus. Hennes inredning går mer åt "Sköna hem" hållet konstaterade vi hihi, men åhhhhh så fint de hade det. Vi tog en cykeltur längs Göta Kanal och badade i Boren. Det var mitt första (!) och förmodligen sista dopp på hela sommaren!
Jag hade med ett par tavlor till hennes döttrar och en terracotta kruka med plättar i luften och det blev uppskattat tror jag!




Hoppas ni alla har haft en lika härlig helg som jag med goda vänner! Nu har jag fyllt på energin för ännu en veckas arbete!

Kram IDA

4 kommentarer:

  1. Så söta tavlor! Har du gjort dem? Förstår om de blev uppskattade.
    Ja, jag har inte heller hunnit bada så värst mycket denna sommar. Tur att du har hunnit bada en gång iallafall.
    Mariette

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du verkar ha haft.
    Fina tavlor har du gjort dem själv?
    Kikade på inlägget om dockorn oh va söta de var och vilken tur att du hittade en till.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Vilka supersöta tavlor, de måste ju verkligen ha blivit uppskattade!!! Blev ju lite sugen att se bilder från huset med "sköna hem-stilen", låter spännande :))

    Önskar dig en riktigt fin vecka!!

    Stoooooooooor kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Jag var i Nora på chokladkurs i våras - vilken underbar liten ort! Jag blev alldeles förälskad och kommer absolut att åka dit igen. Ni verkar ha haft en härlig helg! Jättefina tavlor!

    Jag önskar dig en fortsatt härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA