torsdag 15 september 2011

Nya saker kommer att hända....

Uj, vilken seg dag det har varit idag. Nu blir de dusch och mys resten av dagen. Om ett par veckor hoppas jag att jag kan mysa mer då vi ska stoppa in en kamin i öppna spisen i vardagsrummet!! Ska bli sååå härligt senare i höst/vinter att höra elden spraka.

Andra spännande saker är på gång att hända också..... Goa kusinen Maria ska öppna inredningsbutik i Kumla!!! På söndag ska jag hjälpa henne att starta upp en blogg och jag hoppas alla ni som tittar in hos mig, även gör det hos henne!! :)


I spisen nu :)
Kram IDA

1 kommentar:

  1. Härligt med kamin i vinter. Vi har en bergslagskamin på landet och det är så underbart.
    Spännande med en inredningsbutik i släkten. Det skulle inte vara dumt. Har en arbetskamrat som bor i Kumla hon gillar inredning så hon kommer nog till affären.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA