söndag 5 februari 2012

Inspirationen är på väg

Jag har inte haft så mycket inspiration den sista tiden, men igår så började den sakta komma tillbaka igen. Kanske var det det vackra vädret, eller turen till Odensbacken?
Jag köpte även blommor som påminner om våren. Jag tycker att buketten ser ut som godis och vill gärna äta upp den om jag kunde!
Idag blev det en långpromenad till värmestugan vid Oset. Vi hade med kaffe och värmde upp oss med efter halva vägen...myyyys.





Tror att jag har laddat för en ny arbetsvecka!

Kram IDA

8 kommentarer:

  1. Underbar bukett!
    Du gav mig helt klart lite ny inspiration:)

    /Helena

    SvaraRadera
  2. Åh vilken jättefin bukett!!! Samstämd i färgerna med den fina lampan i fönstret!! Och så suuuuuuuuuuuperfina lyktor på fönsterbrädan, gah... Vill ha!!!!!!!
    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Älskade tulpaner!!!
    Håller verkligen med om att man får lust att äta upp din bukett, härliga färger!

    Må så gott & kram på dig!
    //Malin

    SvaraRadera
  4. Vad du fotar fint! Jättefina foton och vacker bukett!

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag är att du är tillbaka..Tina

    SvaraRadera
  6. Härlig bukett! Så underbart med tulpaner, tycker jag.
    Mariette

    SvaraRadera
  7. Vacker vårbukett! Det behövs nu när det är lite trist väder.
    Men snart rullar vi in i mars, då hoppas vi på lite mer vårtecken :)
    Kram

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA