lördag 21 april 2012

Flyttstäd

Konversationen med syster igår:

 -Mamma undrade om jag skulle komma imorgon och hjälpa till med städningen i gamla lägenheten...
 -Nä, det behövs inte, jag har nästan gjort allt!
-Ok, skönt.....

Konversationen med syster imorse:

-Vad gör du, Ida!!??
-Sover....
-Det skulle vara sååååå kul om du kom och hjälpte till, det blir roligare då!
-Ja, men igår sa.....
-Jag veeeet, men det blir MYCKET roligare om du är med!


Men visst hjälper jag min älskade syster att flytta till HUS!


Grattis till husägarna!

Kram IDA

1 kommentar:

  1. Flyttstäda är aldrig kul. Då behöver man lite sällskap och stöd.
    Hade lite att läsa och titta ikapp på din blogg nu när jag är tillbaka i Sverige igen.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA