tisdag 4 december 2012

Dagarna går

Ja, trots att jag är ledig från jobbet så har jag ännu inte riktigt lyckats varva ner. Jag kan inte låta bli att fixa med allt här hemma inför julen och inför det att vi ska få ett barn! Ibland blir jag trots allt tvungen att sätta mig en stund då foglossningen ger sig till känna.... Det är konstigt att känna rörelser inne i magen och samtidigt förstå att det är ett barn. Nu börjar jag ju bli nyfiken på vem det är där inne :)


Häromdagen hade jag ett tupperwareparty.... Ja, det var ett tag sedan, men några härliga vänner och bekanta kom över för att shoppa lite. Då blev jag tvungen att bjuda på lite fika och varför då inte lite minisaffransmuffins.....


Kram IDA

4 kommentarer:

  1. Vad fin du är!!!
    Båda mina barn är januaribarn så jag var också ledig under julen. Skönt! Man hann mysa ordentligt och pyssla efter ork och förmåga. Tänk på att vila emellanåt! Kramar

    SvaraRadera
  2. Instämmer (ja jag har inga januaribarn men i att du är fin, jättefin).
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hoppas du ändå kan njuta lite av din lediga tid. Saffransmuffins lät ju riktigt gott!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Jag skäms, jag har inte ens sett att du är gravid :( Stoooooort grattis till dig!! Och alldeles snart dessutom.... Jag hade också havandeskapspenning i december o januari och det var två härliga månader att vara ledig i. Kunde förbereda julen i lugn o ro och bara njuta ;o))
    Du är jättefin i din mage :)

    Ha en fortsatt mysig onsdag, kanske snöar det hos dig med!
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA