fredag 23 november 2012

Ledig lääääääänge

Ja, nu har jag gått på havandeskapspenning och livet kommer att se annorlunda ut en tid framöver! Jag ser med spänning fram till hur det nya livet kommer att bli.

Idag var jag med syrran till Kumla outlet som tyvärr ska lägga ner sin lagerbutik, men lite fynd fick jag allt med mig hem....70% på allt! Sedan blev det en sallad på torget och till Maria på Klorofyll. Jag blir alltid lika inspirerad av att åka till Maria.....
Så när jag kom hem åkte julgardinerna upp, jag struntar i att det är tidigt för nu ska jag njuta av den kommande julen!


Kram IDA

4 kommentarer:

  1. Vad härligt! Fast du ska nog undvika att läsa min blogg idag :-) För det mesta är barn underbara.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det blir skillnad att inte ha dig och magen på jobbet! Passa på att njuta nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det blir skillnad att inte ha dig och magen på jobbet! Passa på att njuta nu! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att få vara ledig;) Jag har tre barn och alla är de olika, alla graviditeterna har varit olika och mitt mående lika olika under graviditeterna. Vilket ansvar att vara mamma, det enklaste i värden och samtidigt det svåraste. Ta vara på tiden, den kommer aldrig tillbaka...

    Stöööööööööörsta kraaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA