fredag 3 december 2010

Lerbäck

Har nyss kommit hem från Lerbäck och den årliga verksamhetsplaneringen. Det är skönt att komma ifrån vardagsarbetet och träffa sina arbetskamrater på ett lite mer avslappnat sätt ibland. Jag jobbar med en härlig grupp människor och kan nog ärligt säga att det är det bästa jobb jag har haft hittills i mitt liv.
Det var en trevlig atmosfär, men tyvärr var det sämre med standarden och maten. Vi bodde på PerOlofgården och såg på en mordhistoria på kvällen i Lerbäcks teater.






Tyvärr är kvalitén på bilderna inte så bra, som vanligt glömde jag kameran och då blir det mobilen som får  delge händelserna.

Kram Ida



3 kommentarer:

  1. Håller med dig att det är härligt att träffa sina kollegor under andra förhållanden än under arbetet. Vilken fin låda du köpte i Göteborg.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!
    Vilken härlig tripp med jobbet, det behövs då och då.
    Det såg mysigt ut där ni var.
    Jag hittade hit genom Håkans härliga party SATURDAY SHOW OFF.., kikar gärna in här igen och tills dess önskar jag dig en skön helg.
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Att komma bort från det vanliga i jobbet är så skönt och blir på ett helt annat sätt. Det behövs mer sånt för att ge energi till vardagen i arbetet.... Ni verkar ha haft det riktigt bra och stället ser mysigt ut!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA