lördag 15 januari 2011

Lördag inne

Ja, förkylningen fortsätter och jag är sååå täppt i näsan (tycker inte att nässprayen hjälper längre!). Jag orkar inte göra mycket.... Det enda jag har gjort idag är att slappa framför TV:n. Såg SATC 2 som jag fick av syrran i julklapp (glädjehöjare). Annars tog jag kort på mitt nya smycke/kak fat. Det var superkul att sätta ihop delarna (som jag köpte på loppis för 125:-) till resultatet och det känns som jag vill göra fler för jag tycker att den blev fin! Vad tycker ni?





Ha en skön lördag kväll!
IDA




8 kommentarer:

  1. Blev ju kanonbra!!! Vad pysslig du är! Varianter av sådana kakfat kostar ju hur mycket som helst att köpa! Tycker absolut du ska göra fler, ge bort till vänner som fyller år osv.

    Krya på dig!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Det blev så himla fin, jag såg nästan identiska på Lantliv idag, de tog 795 spänn för en sådan...
    Så du skulle kunna börja sälja via bloggen ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Men va fint det blev och såna säljer dom ju lite här och där. Perfekt till smycken som gärna blir liggandes lite här och där.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Visst är det kul att få göra något fint själv. Jag tycker verkligen att du ska göra fler.

    SvaraRadera
  5. Hejsan!!

    Vad tråkigt att du är sjuk och krasslig!!..hoppas att du piggnar till fort!
    Vilken häftig skapelse du har gjort! Så snyggt!!

    Ha en fin tisdagskväll!! Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev....
    tråkigt att du är så förskyld, hoppas att du piggnar till snart!

    Krya på dig Kramar från mig/ Therese

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA