lördag 22 januari 2011

Marieberg

Idag var jag till Marieberg en sväng med min syster och faktiskt så handlade jag inte inredning idag, utan kläder!? Jag har inte prioriterat kläder på ett tag, men nu märker man i garderoben att det börjar bli dags att göra det!
Vi var också inne hos syrrans kille på Inter Sport och fixade till slalompjäxorna som både hon och jag fick i julklapp. Nuförtiden så ska de "smältas" på fötterna! Ser fram emot att pröva dem i backen!
Jag har glömt att köpa batterier till min kamera så jag kan inte ta några bilder just nu, ska försöka att komma ihåg....

Kram IDA


4 kommentarer:

  1. aha.....batterier e bra :)
    Kanske lite Party??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F
    F

    Välkommen att vara med
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Ibland är det faktiskt kul att handla kläder också. Ni har det fint hemma!
    Kramar Annika.

    SvaraRadera
  3. Då är det du som mig, jag handlar inte heller kläder speciellt ofta, men det känns bra när man kommer hem med något nytt o fräscht till garderoben!

    Hoppas att helgen varit bra!
    Kraam Therese

    SvaraRadera
  4. Krya på dig om du är förskyld....

    Kraaam Therese

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA