torsdag 3 februari 2011

Blå himmel

Idag har solen lyst starkt över Örebro! Jag är ute och åker bil i mitt jobb och jag tyckte till och med att solen blev jobbig i ögonen!! Det får man väl inte säga nu när våren nalkas, men jag hade inte några solglasögon i väskan. Är ju inte van med solen!! Iallafall så har jag ju hellre sol då våren känns närmare än vad den är!
Hoppas helgen blir bra för er och att solen visar sig!




Vår i köksfönstret (även om solen inte visar sig just här) ;)

Kram IDA



3 kommentarer:

  1. Så söt kruka med rosor, o muffinsboken,mmmmmm:))))

    Här har solen oxå visat sig, men det har varit halv storm:(

    Ha det bra i helgen!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag hade hoppats på fint väder och bara gräsmattor i helgen också, men som du säkert också märkt så TOK snöar det i vår stad :(
    Vad ska detta vad bra för, kan man ju fråga sig?!?

    Önskar dig en fin helg! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Visst känns det som att vintern släppt sitt järngrepp i alla fall. Det känns att våren är på väg.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA