söndag 30 januari 2011

Jahaja

Jaha, den helgen bara svischade förbi. 
Igår var vi hos goa kusinen och spelade "Så kan det låta" och oj vad det kan låta. Vid 23 (?!) så gick vi till Strike & Co för att spela bowling en timma....kul, men resultatet avslöjas icke!
 Idag fick jag god hjälp av sambon att städa här hemma och sedan satte jag min med en "Allt i hemmet" tidning i soffan. Det är aldrig så skönt att sätta sig ner när man har ett nystädat hem! På kvällen samlades familjen på Karishma, en indisk restaurang i Örebro. Det var min och syrrans julklapp till mor och H. H skulle visst inte gå tillbaka dit?? Han har lite svårt för nya smaker, men jag tyckte att det var supergott!




Från ett annat fönster ;)

Ha en skön vecka!
Kram IDA





5 kommentarer:

  1. Vad vackert du har i ditt fönster!! Visst är det en häärlig känsla med ett renstädat hem, ligger lite efter med det, hihi.

    Kraaam aka

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du har haft. Gå ut och äta är ju helt underbart man kan bara sitta ned och njuta det är andra som gör hela jobbet. Kul med lite andra smaker.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Det låter som en härlig helg. Det är så trevligt och mysigt att läsa din blogg, och ni har så fint hemma hos er. Gillar er stil jättemycket.
    kramis

    SvaraRadera
  4. Va fint ni har hemma!!!
    Karishma är en av mina favoritrestauranger i stan just nu. Va sugen jag blev på Indiskt nu.
    (Har lunch och ska gå och värma min "icke-indiska" matlåda.)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Javisst går helgerna för fort:(
    Vilken underbar bur du har i fönstret:))

    Ha en bra vecka!
    Kram C

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA