onsdag 20 juli 2011

Helgen som var

I söndags drog jag iväg till Kristinehamn. Jag och gamla barndomsvännen L bestämde oss för att träffas där. Då blev det halva vägen var eftersom hon bor i Karlstad och jag i Örebro...toppenbra!! Jag föreslog att vi skulle ses i den mycket vackra inredningsbutiken Lev Vackert och det gjorde vi! Det fanns otroligt mycket fint och de hade även café så vi satte oss och drack kaffe och pratade gamla minnen....myyysigt! Naturligtvis blev det ett inköp.... En gammal biostol från Danmark :) 




Kram IDA

5 kommentarer:

  1. Så roligt att jag hittade hit till din fina blogg:)
    Stolen är helt underbar!
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Tänk jag har inte varit i den butiken än. Men nu har jag snart semester och då bär det iväg.
    Var ni inte inne på Vita rummet här i Karlskoga?
    Kan rekommendera den om du inte varit där.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!!


    Ååå så aundsjuk jag blir nurååå ;)..

    Vill också åka till den butiken..verkar så mysig!!

    Stolen du köpte var jättefin!! Tittade på en liknande i stocksholm..men den var svindyr!!

    Ha det gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Vilken jäääätttefin stol!!! Härlig patina och snygg färg, ett riktigt fynd!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA