söndag 17 juli 2011

Jösses!!

Imorgon fyller jag 35 år??? 
Ja ja, det är väl ingen ålder på en häst, eller vad säger man. Jag har redan blivit firad till viss del. Av min underbara sambo fick jag en soffa som jag lääääänge gått och trånat efter och nu står den där i vårt vardagsrum!




Igår bjöd jag på lite grillat då syrran + sambo, kusinen + sambo kom till oss. Av kusinen fick jag en vacker Gardenia på stam och en STOR Galliano...mums!
Av syrran, hennes sambo, mamma och H fick jag en DKNY klocka!!! Såååå fin!


Titta in på Klockor.nu, där jobbar syrran och de har verkligen alla klockor man kan tänka sig!!

Nu SISTA vecka innan semestern...puh..

Kram IDA


4 kommentarer:

  1. STOOOOOOR grattiskram till dig Ida♥

    Hoppas du får en underbar dag (trots att det regnar =(

    Soffan är bara så himla fiiiin!! Avis!!!

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för Ida! Hoppas att din dag blir fin. Superfina presenter du fått!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Grattis på din dag Ida! Så fina presenter du fått. Soffan är verkligen superfin!
    Ha en superhärlig dag!!!
    (och snart är det semester)
    Mariette

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA