söndag 13 maj 2012

Nu går det fort fram

Oj, nu har jag inte hunnit med att blogga igen. Veckan har varit fullspäckad! Jag har varit på kurs med jobbet, träffat goda vänner och varit i Stockholm. Idag har sambon, T och jag målat uteplatsen som förhoppningsvis ska vara klar tills T tar studenten!

Om jag börjar med kursen så var vi utanför Vingåker i Båsenberga kursgård. Superfint ställe och underbar mat!! Jag kan verkligen rekommendera ett besök där i samband med ett besök på Vingåkers Factory Outlet kanske? Där har de även outlet på Iittala.




Från Båsenbergas lilla shop fick en liten fågel i järn följa med hem!

Kram IDA

5 kommentarer:

  1. Det låter trevligt. Ska den lilla fågeln få hålla till i trädgården?
    Mariette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hummm, kanske det? Just nu står den på hallbyrån! :)

      Radera
  2. Ser väldigt mysigt och fint ut.
    Ha en bra måndag, Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    Du verkar ha haft en härlig vecka.

    Blev det något handlat på outleten?

    Ha en fin vecka du också! Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag hann inte dit denna gång!! men nu vet jag att man kan äta en god lunch på Båsenberga om man gör en utflykt till outleten ;)

      Radera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA