söndag 7 oktober 2012

Sega söndag

Usch, idag har jag varit seg.... Vet inte varför, men det har bara varit en sån dag. Som tur var så var vi bjudna på fika med kantarellsmörgås hos goda vänner på eftermiddagen. Det piggade upp!
Idag har D målat klart murstocken så i nästa vecka hoppas jag det blir eld och mys här hemma.

Måste visa de söta burkarna jag köpte för ett tag sedan, passande till barnrummet tänkte jag :)



 Sedan satte jag upp lite mysbelysning i den kommande bebbens rum.


Nu ska jag ladda med popcorn framför Solsidan!

Kram IDA

2 kommentarer:

  1. Men du, stooooooooooooort grattis till tillökningen, vad himla roligt:)))) Förstår att du har fullt upp med en massa bestyr nu!!! Supermysigt med belysningen du satt upp, passar bra att ha lite dämpad belysning när det amning sen:) Askarna är också jättefina, passar perfekt in!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina askar! Tycker det är så kul att läsa dina inlägg....! Och lära känna dig på ett annat sätt!

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA