söndag 14 oktober 2012

Ullared igår!

Igår var det dags igen! Jag, mamma, mormor och syrran åkte till Ullared. Jag gick upp 04.00 och var i säng 23.00 så idag är jag lite trött.....
Det var lika roligt som vanligt, men huuuu såååå mycket folk. Bilden nedan gör inte rättvisa! Jag har aldrig varit där en lördag och kommer aldrig åka dit en lördag igen haha.


Största fyndet var en Kenwood hushållsassistent (eller vad man kallar det). Så nu ska sambon baka LCHF bröd säger han!


Många kramar IDA

2 kommentarer:

  1. Kul att du ändå fyndade, trots att det var mycket folk. Såg de fina burkarna i förra inlägget, de var verkligen supersöta!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på att också åka dit. Har aldrig varit där. Vad tror du? Är det rätt ställe att åka till för att shoppa inredning till stugan? Typ plasttallrikar, glas, handdukar, mattor och andra köksprylar?
    Kram

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA