fredag 28 januari 2011

Fredag kväll

Tack för att arbetsveckan är slut! Det har varit fullt upp mån-fre utan avbrott!
 I onsdags träffade jag gamla kursare på La Pampa för en middag och uppdatering av hur vi har det på våra arbeten. Vi har varit arbetsterapeuter i sex år nu i dagarna!! Jag kan inte fatta att det har gått så fort!? Jag trivs med mitt jobb, men stundtals är det jobbigt att träffa så många sjuka människor. Dock blir man glad när man (som idag) får ett tack kort ifrån en anhörig att de tycker att man gör ett bra jobb!

Ha en underbar helg!
IDA


5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när man får uppskattning för sitt jobb:))
    Söta vaser!

    Ha en härlig helg.
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Jaa planlösningen har en stor betydelse för mig.
    Sött det var med blommorna :)
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt när man uppskattas, det betyder mycket...
    Åh, La Pampa nu blev jag hungrig! Fniss...

    Hoppas att du får en sköön lördgaskväll!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det skönt med fredagkväll att få sätta sig i soffan, äta lite gott och bara njuta.
    Fina silvervaser så snyggt till vita blommor.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  5. Visst betyder det jättemycket att få uppskattning för sitt jobb! Det ger ny näring!! Jättefin bild du visar!

    Ha en skön söndagkväll!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA