tisdag 25 januari 2011

Mitt fönster

Kameran är åter i bruk då jag har köpt nya batterier! 
Jag var på Blomsterlandet och investerade i lite nya blommor till fönstren i söndags (visserligen mer att vattna men men...), sedan kom jag in i flow och började att härja runt med blommorna i fönstren här hemma. Här nedan är ett resultat av min kreativitet den kvällen :)
Annars börjar förkylningen bli bättre men den är seglivad.....Tack till alla kommentarer om bättring!





Fick även till ett nytt kakfat som syns här ovan ;)

Kram IDA




3 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort i fönstret! Det är så härligt med lite nya växter. Kom på nu att jag måste vattna mina, hihi. Jättefint kakfat också, vad bra du är att få till det!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Tänk att man kan bli så glad av lite nya blommor:)))
    Vilka fina kakfat du gör!!!

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Hej Ida!
    Vilken glad överraskning att hitta din fina blogg. Vi har ju en gemensam blogg vi följer
    nämligen Garntussen :)
    Jag har nyligen startat min stickblogg så välkommen till mig.
    Ha det så bra!
    Hälsningar Petra

    SvaraRadera

Blir såååå glad för en liten kommentar!
IDA